Webdesign en dienstverlening
- Wat is uw visie, wat wilt u bereiken?
- Wie is uw doelgroep?
- Waar zit uw doelgroep?
- Welke vragen wilt u beantwoorden?
- Hoe wilt u contact maken en ze betrekken?
- Wat zit er voor hen in?
Wanneer we elkaars kennis en kunde effectief toepassen, kunnen we de juiste snaren raken. Dit bereiken we samen met een praktisch doeltreffende aanpak. Daarom zeggen we ook: Delen is vermenigvuldigen.
Er is veel mogelijk met sociale media, webshop, blog, en functionaliteit waarmee u pagina’s, dan wel paginawijzigingen op het gewenste moment kunt publiceren, en nog veel meer…
- U wordt ondersteund in het bijhouden en aanpassen van uw website.
- We nemen graag de zorg rondom web hosting uit handen. Dat houd in dat wij u ondersteunen met uw hosting abonnement.
- Plugin en CMS versies bijhouden is erg belangrijk. U krijgt hiermee functionele vernieuwingen, dat is mooi, maar het belang hiervan blijkt vooral uit de vele automatische website hacks die plaats vinden. Ook bij een website waarvan u het wellicht niet zou verwachten. De kleinste websites worden telkens aangevallen. Daarom houden wij deze versies bij waarbij we zorgen voor reservekopieën voordat we nieuwe versies activeren.
Portfolio webdesign interVision it
A/B test
Bron link onderaan
De A/B-test is een marktonderzoekmethode die gehanteerd wordt om te onderzoeken wat de efficiëntste van twee mogelijkheden is. Door gebruikers te verdelen in twee groepen, die elk een ander concept te gebruiken krijgen, kan er op basis van de onderzoeksresultaten beslist worden welke opzet, A of B, het gewenste doel - voornamelijk de hoogste omzet - het best benadert. In principe is de A/B-test hetzelfde als de t-toets, die ruim een eeuw eerder door William Sealy Gosset ontwikkeld is.
Praktijk
In de praktijk wordt de A/B-test onder meer gebruikt bij de optimalisatie van conversie op websites, binnen e-nieuwsbrieven, bij advertenties en binnen de direct marketing. Door websites en nieuwsbrieven anders in te delen kan het conversiepercentage wijzigen. Middels de A/B-test kan ondervonden worden welke indeling leidt tot hogere conversies en welke niet. Hetzelfde geldt voor banners en ander online promotiemateriaal zoals tekst in hyperlinks of indeling van advertenties in bijvoorbeeld zoekmachines.
Varianten
- A/B/N-test: test met meer variabelen (ontwerpvarianten) (N-cellen)
- A/B/A: slechts twee alternatieven, maar een ervan wordt herhaald. Zo merk je vlugger visueel welke verschillen precies de doorslag geven voor de gebruiker.